thumb up thumb down
1 puan
7 yedi endüstriyel yemek yeni web sitesi
http://www.arkamarka.com/blog/upload/38_31205354384_yediyemek.jpg


Selamlar,

7 Yedi Endüstriyel Yemek firması için hazırladığımız http://www.yedi.com.tr sitesi hakkındaki yorumlarınızı beklerim.

Sevgiler.



Serkan Canıberk | 03-10-2008 12:42 PM | 28 Yorum
evet bencede gerçekten güzel olmuş renk uyumu zaten kırmızı gayet güzel doyum oranları çok iyi ve fotoğraf çekilirken ahçıların duruşları gerçekten olağanüstü birde site için söylenecek bir şey yok da, dikkatimi çekti biraz bu site neden ingilizce veya sadece ingilizce?

samet ozbakir  |  09-10-2008 - 11:26:59




koç grubuna bence bu olmuş diyemem, neden derseniz blur gözü yoruyor site tasarımı kırmızı çok ağır basıyor logonun yeri uygun değil buna ait birsürü sorun var bence he birde logonun altındaki beyaz hiç olmamış daha sade bir site olablirdi...

MUSTAFA BIÇAKÇI  |  21-07-2008 - 20:19:30




google optimizayonu ile ilgili bir çalışma kaynakta göremedim. Flash sitelerin indekslenmesiyle ilgili birçok "legal" yöntem de bulunmakta. Gerçi bazı kurumsal müşteriler prestij odaklı web site çalışmalarında bunu önemsemeyebiliyorlar ama bence atlanmaması gereken bir olay.

Site son derece başarılı, gerek tasarım gerek uygulama konusunda. Navigasyon bana biraz sıkıntılı geldi ama her site adaptasyon dönemi geçiriyor. Ekibinizin ellerine sağlık.

Elif DC  |  21-03-2008 - 11:25:41




Site oldukça başarılı. Aşcılardan herkesin gözüne takılan Heroes daki amigo kızın babasına benziyor.
Blur olayı biraz göz yoruyor. Birde ikinci resimde zeytinya şişesinin mantar tıpası kapalı vaziyette tabağa dökülmeye çalışıyor. Garip bir detay. Ellerinize sağlık.

Deep shadow  |  13-03-2008 - 23:04:41




@selin: olumlu yorumlar için teşekkürler. : )
firmanın ismi ve fotoğraf çekimi konuları bizim hizmet alanımızın dışında kalan kısımlar, o yüzden yine "yorum yok" demek zorundayım. : )

@soner: teşekkürler.

gelelim serkan'a. : )
öncelikle yine madde madde bir yorum ve teşekkürler.
"neden öyle" notlarımı altına ekliyorum.

1-Site tasarımını hazırlayan “tamotomatik” reklam ajansının imzası, olması gerektiğinden çok ön planda duruyor. (Bkz. Ana sayfa sağ alt köşe) + yanlış bir yerde olduğunu düşünüyorum.Ajansın kendi reklamını yapmasına karşı değilim ama imzanın bu boyut ve konumda durması pek hoş durmuyor.

[+] Daha küçük bir boyutta koyunca logo okunmaz bir hale geliyor. Valla : )

2-İletişim bölümünde neden mail adresinin üzerine gelindiğinde vurgulayıcı alt çizgi çıkıyor? Telefon ve fax numarasına göre herhangi bir önceliği varmı ? Yani firma mail ulaşımını daha fazlamı önemsiyor ?

[+] E-posta adresi malum interaktif buton ve tıklayınca birşeyler oluyor.
Diğer telefon ve faks bilgileri için ise henüz böyle bir teknoloji mümkün değil bildiğimiz kadarıyla. Genelde sitelerde de bu şekildedir diye bildiğimiz için pek dikkatimizi çekmemişti. Böyle. : D

3-Yine mail adresine tıklandığı zaman açılan Outlook penceresinde konu bölümünde otomatik olarak “Yedi.com.tr İletişim” yazıyor.Burada sanki bir mecburiyet varmış havası oluşturulmuş.Gerçi isteyen orayı silip yerine istediğini yazabilir ama ben yinede orada bir şeyler yazmasını pek mantıklı bulmuyorum.

[+] Bu konuda da çok derin birşeyler düşünmemiştik açıkçası. Dediğin gibi isteyen silip daha makul bir konu başlığı elbette ekleyebilir.

4-Aşçı ve firma logosu konularında diğer arkadaşlarımın fikrine bende katılıyorum

[+] Dediğim gibi bizim müşterilerimize sağladığımız hizmetlerin dışında kalan alanlar, "yorum yok".

Sevgiler, çok teşekkürler.

Serkan Canıberk  |  10-03-2008 - 12:54:36




1-Site tasarımını hazırlayan “tamotomatik” reklam ajansının imzası, olması gerektiğinden çok ön planda duruyor. (Bkz. Ana sayfa sağ alt köşe) + yanlış bir yerde olduğunu düşünüyorum.Ajansın kendi reklamını yapmasına karşı değilim ama imzanın bu boyut ve konumda durması pek hoş durmuyor.

2-İletişim bölümünde neden mail adresinin üzerine gelindiğinde vurgulayıcı alt çizgi çıkıyor? Telefon ve fax numarasına göre herhangi bir önceliği varmı ? Yani firma mail ulaşımını daha fazlamı önemsiyor ?

3-Yine mail adresine tıklandığı zaman açılan Outlook penceresinde konu bölümünde otomatik olarak “Yedi.com.tr İletişim” yazıyor.Burada sanki bir mecburiyet varmış havası oluşturulmuş.Gerçi isteyen orayı silip yerine istediğini yazabilir ama ben yinede orada bir şeyler yazmasını pek mantıklı bulmuyorum.

4-Aşçı ve firma logosu konularında diğer arkadaşlarımın fikrine bende katılıyorum

Sevgiler, saygılar…

Serkan Umut  |  10-03-2008 - 12:53:55




sitenin net ve sade olmasi bence mukemmel.cunku bi siteye girdigimiz zaman en fazla gecirebildigimiz zaman 5dk.
eger site karmakarisiksa, gec yukleniyorsa aradigimizi bulamadigimiz zaman diyari terk eglemek 1.5 dk bile degil.

firmanin sloganini cok begendim gayet net ve anlasilabilir ?yemegimiz isinize gelecek?sozun uzerine ve dahasina
gerek duyulmuyor.ama firmanin ismi icin ayni seyleri soylemeyecigim kelime oyunu yapilmis.ilk duydugummda
bu ne firmasi diye dusundum ne olabilir diye.ama bi avantaji var isim kotu olunca daha bi akilda kalici oluyor.

sectiginiz kirmizi rengi hakikaten super.kirmizi istah acan bi renk ve tabiki yemek sektorune hitap ettigi icin bicok
firma kullaniyor ama ole bi kullaniyolarki kirmizi resmen patliyo ekranda kotu bi izlenim.kirmizininda bi halsiyeti
var dime.sitenin genel tasarimda bi yumusaklik hakim.fotograflarin gecisi,yazilarin akisi, renklerin yumusakligi ve uyumu soz konusu gercekten basarili olmus.(fotograf boyutlari bide bana abartili geldi)

yalniz fotograflardaki castlarda bi problem var cok yapmaciklar.castlar kendilerini cok kasmislar oysa yemek isi marifetle ve keyifle yapilir.bazi fotograflar vardir hususi cekilmistir ole insanlara yansir yani.fotografa baktigim
zaman bende onlara beraber kaasiliyorum.keske yemekle ilgilenirken,pisirirken,servis yaparken cekilseydi belki
daha dogal olurdu.firma icin onemli olan konularin on planda olmasibence basarili olmus.hijyen tazelik vs...

Selin Erzurum  |  10-03-2008 - 12:53:47




anladım zaten işin içinde bi iş olduğu belliydi çünkü iş çok profesyonel duruyo neysem tekrar tebrikler ve başarılar dilerim)))))

merma merma  |  10-03-2008 - 12:53:36




öncelikle belirttiğin notlara tekrar teşekkürler, buraya not olarak düştüklerim kesinlikle "hayır sen yanlış düşünüyorsun!" gibi bir çıkışı barındırmıyor. Tüm düşüncelerine gerçekten çok değer verdiğimi yine belirtmek isterim. Maddelerin altlarına açıklama yazmamın sebebi bahsettiğin noktalarda neden o şekilde tercihler yaptığımız konusudur.

Şimdi açıklamalara başlayalım. : )

1." ...fotograf üzerinden link üzerine geldiğinizde fotografların flulaşması sizi konuyla ilgili yazıları okumaya itiyor" demiş bir arkadaş bence tam tersi. ben sadece bir linkin üzerine gelmişken bir şeylerin değişmesi benim dikkatimi dağıtıyo. "noluyoruz yahu, naptım ben şimdi" dedirtiyor.

sitenin tamamı malum %100 görsel/foto zemini üzerinde. menü butonlarımız da beyaz renkli. Bu yüzden mevcut veya ileride eklenebilecek fotoğraflardaki beyaz renkli alanlar butonlar ile kesişebilir ve butonlar bu yüzden okunması zor hale gelebilir. Menünün altındaki siyah alanı %100 siyah bıraksaydık da çok "dominant" bir öğeye dönüşecekti. Bu yüzden böyle bir "mouse" hareketi ekledik.

2. "Ana sayfada siyah dikdörtgen içindeki birkaç saniyede bir değişen bilgilendirici yazılar, firmayla ilgili ilginç ve akılda kalıcı bilgiler veriyor ve firmayı benzerlerinden farklılaştırıyor bence." demiş bir arkadaş, katılmamak elde değil keşke daha görünür bir yerde kullanılsaymış.

İçerik hiyerarşisinde müşterimize sunduğumuz ve "fun fact" diye adlandırdıkları bu bilgiler diğerlerinden biraz daha geride durmalı diye düşündük. Çünkü sitenin hitap ettiği kitle (satın alma yapacak müdür, sorumlu vb...) itibariyle "eğlenceli" ama belli bir seviyede olmasına dikkat etmemiz gerekiyordu.

3. "...Fotoğraflar gayet net, kaliteli ve iştah açıcı görünüyor...Özellikle temizlik, özen, hijyen gibi unsurların anlatılması açısından başarılı bence..." denmiş. Bence fotograflar gereksiz yere çok büyük kullanılmış. bütün bir arka plana fotoğraf döşemeye hiç gerek yokmuş. hele üstlerindeki seffaflıkları değişebilir blok metin alanları ile tam bir karmaşa hakim siteye.

arkaplanda görselleri büyük büyük, arkadaşların belirttiği gibi kullanmamızın sebebi sitenin aktarması gereken hijyen, temizlik, şeffaflık duygularını kişiye iletebilmesi. Sanırım bu hisleri aktarmakta başarılı ama senin grafik yerleştirme kriterlerinde başarısız not aldık. : )

4. sağdaki blok metin alanının şeffaflığını değiştirebilmek kullanıcıya ne kazandıracak. genel bir kişiselleştirme trendi almış gidiyor olabilir ama burada kullanıcıya bir kullanım kolaylığı sağlayan bir durum göremiyorum ben. burada tasarımcı en uygun ayara karar vermeli ve o uygulanmalıydı?

Evet kullanıcı etkileşimini düşünerek o "kaydırma çubuğunu" eklemiştik. Neden değiştirilebileceği konusunda da kırmızı ve siyah alanları %100 doygunlukta bıraksaydık %100 görsel/fotoğraf etkisini çok fazla domine eden figürlere dönüşüyorlar. O yüzden arkasında ne olduğunu biraz biraz gösterebilimeliler diye düşündük, ve yine eğer birisi yazıyı okumakta zorlanıyor ise bu haliyle rahat rahat yazıyı okuyabilmesi için de şeffaflığı değiştirebilen çubuğu ekledik.

5. "Hangi ekran çözünürlüğünde olursa olsun backgrounda görseli orantılı olarak döşüyor." ama ekran boyutunu kişi kendisi değiştirdiğinde ne sağda ne de altta scrolla bar gelmiyor. yani yan yana iki tane explorer açsam ve biri bu site olsa, içeriğine ulaşabilmem mümkün değil. çünkü scroll edemiyorum

haklısın, ama sonuçta konsepti oturtmaya çalışırken tüm koşulları canlandırmak pek mümkün olamayabiliyor. Ve bu şekilde siteyi gezmeye çalışmak da biraz fazla extra bir durum gibi geliyor bana.

6. siteye ilk girişde dil değiştirmek istersek iki aşamalı bir süreç geçirmek gerektiğine inanamıyorum.

Bu sitenin öncelikli hedef kitlesi çok sayıda personeli bünyesinde barındıran firmaların üst düzey yönetcileri. Onlara "yedi hizmetini" sitenin de yardımı ile satabilmek. Ve bu yöneticilerin Türkçe / İngilizce ayrımını siteye girmeden önce bir kere yapacağını ve içeriği o şekilde takip edeceğini düşünüyorum. Aynı kişinin siteyi Türkçe gezdikten sonra aynı içerikleri bir de İngilizce gezmek isteyeceğini pek zannetmiyorum. Aynı şekilde yurtdışı menşei'li bir yönetici direk olarak İngilizcesini seçer ve sonra da aynısının Türkçesini okumaya çalışmaz herhalde. bilmiyorum yanlış da düşünüyor olabiliriz elbette.

7. site de bu kadar yer varken sağ metin alanının iç scroll gerektirmesi kullanıcıyı zorlayacaktır.

sitede bu kadar yer yok aslında. : ) Fotoğrafların olduğu alanlar boş alanlar değil ve konseptin temel öğesi. biraz daha scroll kimsenin canını çok sıkmaz diye zannediyorum

8. sağ da yer alan kurumsal, arge... menü başlıklarına tıkladıkca arkaplandaki fotoğraf değiştikce soldaki menüde değişmiş (örneğin kurumsalla ilgili alt menü başlıkları gelmiş) hissi oluşuyor ama aslında değişen hiç bir şey yok. [/quote]

bu maddede sitenin aktardığı his konusunda söylebileceğim bir şey yok. : ) Bu tür bir "notu" hiç duymamıştım ama öyle hissediyorsan öyledir.

@özge:
1. valla ben de tekrar baktım ama gerçekten insanı rahatsız edebilecek kadar bir "focus/blur" farklılığı vuku buluyor mu emin olamadım, belki benim gözüm alışmış olabilir zamanında baka baka.
2. picasso konusunda da evet ürünü sattırmak konusunda "yedi"den daha cool bir tavrı olacağından ben de eminim.
Ama müşterimizden duyduğumuz kadarıyla site iletmesi gereken mesajı iletmesi gerektiği kişilere ulaştırabiliyormuş.
3. teşekkürler. ( bunu unutmuşum. )

@merma:
teşekkürler. : ) "amator" konusunda dediğim gibi ilk zaman "Ben yaptım(biz yaptık olarak)"a eklemiştim, bugün "amator" tarafa geçmiş, bilmiyorum neden ama sorun değil. : )

@gonenc:
teşekkürler. : )
back butonu konusunda haklısın bu eleştiriyi almıştık, artık yeni yaptığımız ve geriye dönük flashlı sitelerde o konuyu çözüyor olacağız. İlki umarım çok yakında, onu da bitince beğenilerinize sunarız.

Baya uzun oldu ama herkese tekrar çok teşekkürler,
yeni notları da bekleriz.

sevgiler.

Serkan Canıberk  |  10-03-2008 - 12:53:21




"lütfen kusura bakma" demişsin Gülşah hiç kusura bakmıyorum.
Aksine bu kadar detaylı, madde madde bir analiz için teşekkür ederim.
Zahmet verdirtmişiz, uzun uzun yazdırtmaya vesile olmuşuz.

Ayrıca olumsuz notlar ve eleştiriler gibi olumlu diğer notlara da çok teşekkürler.

Genel olarak soru işaretli kalan ve/veya olumsuz gözüken tarafları ile ilgili ben de yazılanların altlarına bizim ne düşünerek öyle yaptığımızı anlatan notlarımızı ilk fırsatta ekleyeceğim. Şimdi biraz teklifti, projeydi, telefondu durumları var... : )

Tekrar teşekkürler.
Sevgiler.

@merma: "ben yaptım! amatör" kısmına neden geçmiş hiç bilmiyorum, eklediğimizde pro / amatör ayrımı yoktu, bu tarafa atmışlar yavrucağı. : )

Serkan Canıberk  |  10-03-2008 - 12:51:46




Serkan çok güzel olmuş, özellikle arka fonun resize olayına bayıldım, ilk yaptığım ztn pencereyi çakiştirip "acaba KOÇ logosu kaybolcak mı?" diye bakmak oldu ama resmin pencereye uyması bitirdi beni =)

aklıma takılan tek bişy var flash yeni yeni popüler olduğu zamanlardan bi designer vardı nefret ederdi flashtan. "yannışlıkla bi "geri" tuşuna bastın mı gitti site!" derdi. burda da girişten sonra menüyü gezerken bilmeyen vatandaş önceki sayfaya dönmek için geriye basarsa, başa dönmesi gerekecek. gerçi çok derin, birbirini takip eden menüler yok, eh tabi pop-up da ayrı nefret ettirici bi unsur ... =)

söylenenleri tekrarladıysam çok pardon, tembel günümdeyim, okumadım :D

Gönenç Giray  |  10-03-2008 - 12:51:35




valla pek beğendim.. kırmızının yoğunluğu sanki acıktırıyo.. yemeklerin bulunduğu ortamda çok sağlıklı gözüküyo, tüketici için alımda önemli bişey bu..
amatör olduğuna eminmisin yaaw)))

merma merma  |  10-03-2008 - 12:51:28




hepsine katılıyorum...

ek olarak mouseover la menülere geldiğimizde arka planın flulaşması sadece benim gözümü mü yoruyor (malum yaşlandık ya). picassonun kendi sitesi olsa arkaya o kadar büyük koymaz kendi resimlerini, mouse kazaen sağa sola kaysa bile voink voink efekti ile flulaşması ve tekrar netleşmesi gözümü döndürdü...

çok modern, çok şık tamam. ama yerleştirmede problemler var. tekrar etmeme gerek yok.

eho eho gud laks.

Özge Ekin  |  10-03-2008 - 12:50:56




yayınlamadan edit: yollamadan son bir kez yazdıklarımı okudum da, birisi bana bu uslupla birşeyler yazsa söyledikleri doğru olsa bile aksini idda ederdim. Serkan lütfen kusura bakma, gördüklerimi çalakalem yazdım sadece ve düzeltmeye de zamanım yok. Diğer işlerini de görmeyi çok isterim, yaptığı iş üzerinde gerçekten emek harcayan birisi olduğun belli.



Bir hayli geç kalmış bir yorum olacak şimdi benim ki ama napıyım

üzerinde çok emek harcandığı belli bir çalışma ama ben (hepsi olumlu) yorum yapan arkadaşlara ne yazık ki katılamayacağım hatta baya bir olumsuz söz edeceğim.

1." ...fotograf üzerinden link üzerine geldiğinizde fotografların flulaşması sizi konuyla ilgili yazıları okumaya itiyor" demiş bir arkadaş bence tam tersi. ben sadece bir linkin üzerine gelmişken bir şeylerin değişmesi benim dikkatimi dağıtıyo. "noluyoruz yahu, naptım ben şimdi" dedirtiyor.

2. "Ana sayfada siyah dikdörtgen içindeki birkaç saniyede bir değişen bilgilendirici yazılar, firmayla ilgili ilginç ve akılda kalıcı bilgiler veriyor ve firmayı benzerlerinden farklılaştırıyor bence." demiş bir arkadaş, katılmamak elde değil keşke daha görünür bir yerde kullanılsaymış

3. "...Fotoğraflar gayet net, kaliteli ve iştah açıcı görünüyor...Özellikle temizlik, özen, hijyen gibi unsurların anlatılması açısından başarılı bence..." denmiş. Bence fotograflar gereksiz yere çok büyük kullanılmış. bütün bir arka plana fotoğraf döşemeye hiç gerek yokmuş. hele üstlerindeki seffaflıkları değişebilir blok metin alanları ile tam bir karmaşa hakim siteye.

4. sağdaki blok metin alanının şeffaflığını değiştirebilmek kullanıcıya ne kazandıracak. genel bir kişiselleştirme trendi almış gidiyor olabilir ama burada kullanıcıya bir kullanım kolaylığı sağlayan bir durum göremiyorum ben. burada tasarımcı en uygun ayara karar vermeli ve o uygulanmalıydı?

5. "Hangi ekran çözünürlüğünde olursa olsun backgrounda görseli orantılı olarak döşüyor." ama ekran boyutunu kişi kendisi değiştirdiğinde ne sağda ne de altta scrolla bar gelmiyor. yani yan yana iki tane explorer açsam ve biri bu site olsa, içeriğine ulaşabilmem mümkün değil. çünkü scroll edemiyorum

6. siteye ilk girişde dil değiştirmek istersek iki aşamalı bir süreç geçirmek gerektiğine inanamıyorum.

7. site de bu kadar yer varken sağ metin alanının iç scroll gerektirmesi kullanıcıyı zorlayacaktır.

8. sağ da yer alan kurumsal, arge... menü başlıklarına tıkladıkca arkaplandaki fotoğraf değiştikce soldaki menüde değişmiş (örneğin kurumsalla ilgili alt menü başlıkları gelmiş) hissi oluşuyor ama aslında değişen hiç bir şey yok.

Gülşah Ayhan  |  10-03-2008 - 12:50:42




valla bu kadar beğenilmesi ve takdir görmesi çok sevindiryor bizi.
"Ben yaptım" derken tabi çekimli hali ile "biz yaptık" ünlemli bir projedir. (tamotomatik inc.)
Herkese çok teşekkürler.

Sevgiler.

Serkan Canıberk  |  10-03-2008 - 12:49:44




Ben siteyi cok begendim. Gorsel ve kullanisli. Detaylarla bile ugrasilmis ama abartiyakacilmamis da ayni zamanda. Bu noktada cok hata yapiliyor cunku tasarimlarda. Tebrikler, basarilar...

Bülent Çitak  |  10-03-2008 - 12:49:29




valla ne desem bilemedim.
Yorumların ve "tebriklerin" için çok teşekkürler.

Sevgiler.

Serkan Canıberk  |  10-03-2008 - 12:49:00




Sitede kullanılan renklere bayıldım, çok isabetli ve göz alıcı olmuş. Resimler gayet hoş (hazır ol'da duran aşçılar dışında) onun dışında sanki daha çok hijyene önem verildiği ön plana çıkartılmak istenmiş gibi geldi bana, bu da güzel bişe tabe sitenin kullanımı da gerçekten kolay ve iç karartmayan cinsten bilgiler bekletilmeden hemen geliyor. Yandaki metin alanının şeffaflığını değiştirme olayını da çok sevdim...kısacası gayet hoş, kullanılabilirliği güzel, sade, ve şık bi site olmuş yapan arkadaşa kocaman bi tebriksss

Hande Tekin  |  10-03-2008 - 12:48:39




beğenmiş olmana sevindim. : )
Siteyi halis muhlis el yapımı (%10-15 hariç) Flash Action Script kodlama ile MM Flash 8 aracılığıyla yaptık. Cross-platform ve farklı çözünürlüklerde sayfayı resize ediyor. Hangi ekran çözünürlüğünde olursa olsun backgrounda görseli orantılı olarak döşüyor. Tek sıkıntısı Flash konusundaki "erişilebilirlik" noktasında.

Sevgiler.

Serkan Canıberk  |  10-03-2008 - 12:48:01




Ben tasarımını sevdim sevmesine de (aşçı konusuna katılıyorum...) benim asıl sitenin altyapısı hoşuma gitti, oldukça efektif bir Flash uygulaması Flex'le mi yapıldı bu site?

Melis Tuğran  |  10-03-2008 - 12:47:33




güzel yorumların yanı sıra şu "aşçılar" konusunu da müşterilerimizle bir paylaşmakta fayda var sanırım. : )

Sevgiler.

Serkan Canıberk  |  10-03-2008 - 12:46:57




ayrıca siteyi yüklerken cursor'la beraber yüzdenin hareket etmesi güzel olmuş bence

bi de sağdaki sivri burunla aşçı birine benzio ama çıkaramadım bi türlü...

Yaprak Bilgen  |  10-03-2008 - 12:46:47




bizim payımıza düşen olumlu yorumlar için çok çok teşekkürler.
Hatta tekrar tekrar baktırtıp "aa! burası da böyleymiş, ..." gibi hoşluklar yaratması da çok keyiflendirdi şimdi beni, gevrek gevrek güldüm valla.

Müşterimizin isim seçimi konusunda ise bizim hizmet alanımızın dışında bir konu olduğu için ben olumlu / olumsuz bir yanıt eklemiş olmayayım ve "yorum yok!" diye geçiştireyim. : )

Tekrar çok teşekkürler.
Tabi yine de diğer yorumları da bekleriz, sevgiler. : )

Serkan Canıberk  |  10-03-2008 - 12:46:35




Sitenin çabuk yüklenmesi güzel, istenen bilgilere de çabuk ulaşılabiliyor, gayet fonksiyonel görünüyor genel anlamda.

Ana sayfada siyah dikdörtgen içindeki birkaç saniyede bir değişen bilgilendirici yazılar, firmayla ilgili ilginç ve akılda kalıcı bilgiler veriyor ve firmayı benzerlerinden farklılaştırıyor bence.

Seçilen kırmızı renk, yemek sektörü için uygun. Fotoğraflar gayet net, kaliteli ve iştah açıcı görünüyor

Yalnız, fotoğrafların birinde aşçılar böyle hazır ol vaziyetinde poz vermeselerdi keşke diye aklımdan geçti, sanki daha doğal bir hallerinde çekilmiş olsalar, mesela yemeklerle ilgilenirken ya da yemek servisi yaparken, daha hoş bir görüntü olurdu belki. Böyle sanki her şey fotoğraf çekimi için özel hazırlanmış gibi( ki zaten öyle de, bunu fazla hissettirmemekte fayda var...). Ama diğer fotoğraflar gayet iyi. Özellikle temizlik, özen, hijyen gibi unsurların anlatılması açısından başarılı bence.

İsim konusunda ben de arkadaşlara katılıyorum...Web tasarımının ve içeriğinin profesyonelliğiyle bağdaştıramadım firma ismini...

Şimdilik aklıma bu kadar geliyor


...Aaa şimdi gördüm...Bir de sitede kırmızı, siyah ve gri renklerinin kullanımı hem iş dünyasına hitap eden bir yemek firması için uygun renkler olmuş, hem de bu renkler aynı zamanda Koç'un logosundaki renkler olduğu için de bilinçli ve isabetli bir seçim olmuş

Betül Eşmelioğlu  |  10-03-2008 - 12:45:54




Kesinlikle KOÇ firmasına laik bir site tasarımı ve uygulaması olmuş. Her eyrıntı çok kaliteli. Ama bende Arda gibi firmanın acilen isim değişikliğine gitmesi gerektiğini düşünüyorum. Ellerinize sağlık ;)

Timo Arq  |  10-03-2008 - 12:45:36




tasarıma diyecek lafım yok
ama bu şirketin acilen adını değiştirmesi lazım.
7 yedi nedir? bu mudur yaratıcılık?

aynı şekilde taksim de PATSO 7 diye bir yer var.oranın da adına gıcık oluyorum.

bu arada kalburabastı istedi canım... ayrıca ana sayfadaki amcamlar asker gibi duruyor.ben tvdeki kadın programlarındaki şişman ve sırıtan aşçılara alışkınım galiba

Ar S  |  10-03-2008 - 12:45:27




teşekkürler.
diğer yorumları da bekleriz.

Serkan Canıberk  |  10-03-2008 - 12:44:48




Fotoğraflar gerçekten çok güzelmiş insanın siteye girince karnı acıkıyor Tabi işin şakası bu... Kırmızı seçilmesi ve fotograf üzerinden link üzerine geldiğinizde fotografların flulaşması sizi konuyla ilgili yazıları okumaya itiyor... Tebrikler...

özge can özenç  |  10-03-2008 - 12:44:35




  


  Yorum ekleyebilmek için üye olmanız gerekmektedir.